Algemeen Onderhouds Contract SLA

 

 

Uw ICT altijd gebruiksklaar, snel en betrouwbaar met een SLA Een compleet service & support abonnement. SLA  staat voor Service Level Agreement. Voor een vast bedrag per jaar doen wij het gehele onderhoud en systeembeheer van al uw:

 

• Servers (Windows, Apple, Linux)

 

• Desktops en notebooks (Windows, Apple, Linux)

 

• Netwerken (Windows, Apple, Linux)

 

• Firewalls

 

• Software

 

 

Daarnaast zorgen wij er voor dat al uw software juist is geïnstalleerd en dus goed werkt. Ook de algemene problemen met uw computer(s) lossen wij voor u op. Tijdens werktijden staan onze medewerkers geheel tot uw beschikking. Via een remote-verbinding wordt indien noodzakelijk een verbinding met uw computer of server gemaakt. Hierdoor zijn veel problemen al snel te verhelpen. Lukt het niet remote (op afstand) dan komen wij bij u op locatie.

 

Naast het onderhoud en systeembeheer valt verder onder dit contract:

 

• Onbeperkte gebruik telefonische ondersteuning

 

• Verhelpen van storingen (excl. onderdelen)

 

• Arbeidsloon en reiskosten

 

• Advies

 

 

Wij nemen het risico van storingen over

 

Tevens voeren wij periodiek preventieve onderhoud controles bij u uit om storingen te voorkomen. Door het uitvoeren van deze controles voorkomen wij zo veel mogelijk, tot alle storingen. En of wij nu 1 of 10 keer bij u moeten komen voor storing, dat maakt voor het jaarbedrag geen verschil.

 

 

 Kaftanstraat 26 - 1448 EA  Purmerend  - +31 (0)299 474 511 - KvK 36047701 - BTW NL186394147B02

©  2015